maandag 23 augustus 2010

drukke dag vandaag

Ik ben gisteren naar een andere kamer gegaan en lig nu met 3 andere kinderen op een kamer. Ik lig nu op kamer 16.
Vandaag moest ik naar de oogarts in het ziekenhuis hiernaast, we gingen door een hele lange tunnel onder de grond.
De oogarts had mij vrijdag ook gezien en vind dat ik goed vooruit ga, ik hoef over 2 weken pas terug te komen.
Ook vinden de artsen dat ik goed kan bewegen en ik krijg geen fysiotherapie. Mama vroeg nog of ik niet gemasseerd kan worden want dat was in Frankrijk heel erg fijn maar nee dat doen ze hier niet!!!
Mama vind het heel vervelend dat  er nog steeds geen arts is geweest om met ons te praten over het ongeluk en mijn nachtmerries en nog veel meer. De zusters vinden dat ook jammer en gaan proberen of ze vanavond nog wat kunnen regelen. Misschien gaat mama nog praten met de dokter vanavond ik ga zo  proberen  te slapen, jullie ook lekker slapen!

7 opmerkingen:

  1. Ik hoop dat je vamavond fijn kunt slapen,zonder nare dromen.En wat fijn dat de oogarts zo tevreden over je is! Ga zo door Willo!
    Slaap lekker!


    Liefs avn Riane en Brechje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo lieve Willo,
    Wat gezellig dat je nu op een zaaltje met andere kinderen ligt.
    Misschien dat je vannacht ook lekker kunt slapen en dat Mama nog even met de dokter kan praten.
    Wij komen woensdag weer kijken hoe het met je gaat.
    Oma Ina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nu is het nog 6 nachtjes slapen voor je 6-jaar wordt..Morgen nog 5 nachtjes...maar wordt je dan ook 5-jaar? en bij 4 nachtjes 4-jaar? ja daar had je vandaag goed over nagedacht, daar hebben we lekker om kunnen lachen. Echt leuk om je weer gezien te hebben, doe je de groeten aan je slang!
    Dikke knuffel van Eddo en Marianne XX

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Willo,

    Wat fijn om te lezen dat het zo goed gaat met je, vind je het leuk in het ziekenhuis en heb je daar ook vriendjes? We horen je verhalen vast nog wel een keer!! Bam wil nog steeds iedere dag weten hoe het met je gaat dus dan lees ik alles voor...
    Nou we wensen je weer veel sterkte en hopelijk tot snel!!!

    Liefs Bam en familie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hele kleine man !

    We zijn nu een paar keer bij je geweest en het gaat steeds beter met je !
    Echt super om te zien !
    Wij zijn echt overtuigt dat jij echt de aller sterkste jongen van de hele wereld ben !
    Je doet het echt heel goed en we zijn echt heel trots op je !

    We zien je snel weer lievert !

    dikke zoen Mark en Jose

    BeantwoordenVerwijderen
  6. He Willo,
    Nou we hebben je blog van voor tot achter en van links naar rechts gelezen en we kunnen maar 1 ding zeggen: wat ben jij een KANJER!
    Superdapper van jou! Onze gedachtes gaan ook naar papa en mama en Hanne en Anouk.
    Hoop dat je vanavond lekker rustig kan slapen zonder nare dromen!
    Heel veel groetjes van ons

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Doe je Buurman en Buurman de groeten!
    Helena, Gabrielle, Frank en Inge

    BeantwoordenVerwijderen