zaterdag 21 augustus 2010

FC Wilhelminalaan!!!!!

Vannacht heb ik lekker geslapen, weinig enge dromen gehad.
Het ziekenhuis is heel leuk ik heb een computer boven mijn bed en speelgoed om mee te spelen.
Ik heb ook een goocheldoos gekregen  en ben nu hard aan het oefenen.
Ik hoop dat ik snel naar huis mag want ik wil heel graag voetballen op het schoolplein met onze club de
FC WILHELMINALAAN !!!!
Ik ben heel blij met alle kaartjes en tekeningen,ik mis iedereen  heel erg.

De dokters hier hopen dat mijn gezichtje vanzelf weer wat beter wordt en willen dat afwachten voordat ze
mijn gaan operen.

Dikke kus van mij

4 opmerkingen:

  1. Lieve Willo, Maarten wil heel graag wat opschrijven! Hij zegt:
    "Lieve Willo, ik hoop dat je snel weer naar school en naar huis mag. Gaat het goed? Ik zag de foto van je. Gelukkig dat je weer lacht! Als je thuis bent kom ik meteen naar je toe!Ik mis je heel erg! Liefs Maarten

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wij missen jou ook heel erg hoor...
    Ben en Juul kunnen haast niet wachten om je weer te zien en met jou te spelen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. He Willo,
    We komen morgenvroeg een potje kwartetten, lijkt je dat wat?
    en je natuurlijk eindelijk weer zien!!
    Zoen Rafa Antal en Loeka

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Lieve Willo

    Wat fijn om te horen dat het al weer wat beter met je gaat. We kijken steeds op je blog hoe het met je gaat.
    Wij missen jou ook heel erg op school.
    Wij oefenen vast hard om straks weer met jou te voetballen.
    Dikke knuffel van alle kinderen uit de klas en juf Kim

    BeantwoordenVerwijderen