dinsdag 31 augustus 2010

weer eens een berichtje!!!

Slordig dat ik al een paar dagen niets heb geschreven maar ik heb het heel druk gehad.
Eerst veel visite omdat ik weer thuis was, toen visite omdat ik jarig was.
Allemaal heel gezellig maar wel vermoeiend.
Vandaag ben ik naar de oogarts geweest en die was heel tevreden. Ik kan alles al wat beter zien en mijn oog doet ook al wat meer wat ik wil :-), goed he.
Morgen komt Miranda (mama van een vriendinnetje van Anouk) om mij te laten zien wat mijn klasgenootjes allemaal leren en wie weet steek ik er ook wat van op! Als het goed gaat komt ze nog een paar keer.
Ik wil volgende week wel weer naar school maar papa en mama vinden dat misschien nog te vroeg. Donderdagmiddag ga ik wel mijn verjaardag vieren in de klas. Wel spannend om mijn nieuwe klas te zien en alle kinderen en de juf maar ik heb er nu al zin in.
Ik denk dat we niet meer elke dag wat op het blog schrijven maar nog 1 keer in de week.

3 opmerkingen:

  1. Hey Willo,

    Wat goed dat je oog al wat beter wordt, fijn dat je er al wat meer mee kan zien.
    We hebben nieuwe woordjes geleerd in de klas maar jij bent zo'n kanjer, jij gaat dat vast ook snel leren, net zo snel als je herstel!!
    Leuk dat je morgenmiddag naar school komt, kan je gelijk zien bij wie je aan de tafel zit!
    Nou tot morgen!!

    Groetjes Mitchel van den Os

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Willo!

    Wat fijn dat je vandaag weer op school was, heerlijk dat ik nu mn groepje helemaal compleet heb. Ik vond het heel gezellig om samen je verjaardag te vieren. Wat heb je je klasgenootjes verwend, ze wilden de hele middag wel spelen met het speelgoed!
    Fijn dat t ook beter gaat met je oog hoor.
    Ik zie je volgende week weer op school, geweldig toch dat je nu alweer lekker mee kunt gaan doen!
    Tot snel kanjer!

    Liefs juf Kim

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lieve Willo,

    Joehoe wat een feest dat je in de klas was !!!
    Ik heb de hele middag nog met m'n monsterauto gespeeld en nu zit ie in m'n geheime kist !!!
    Hopelijk tot volgende week,

    Liefs Bam

    BeantwoordenVerwijderen