vrijdag 10 september 2010

DOL FIJN

Deze week ben ik drie keer even (uurtje) naar school geweest. Leuk maar ook vermoeiend.
Ik ben ook al bij een vriendje thuis wezen spelen! Met papa ben ik bij een fysiotherapeut, Elly, geweest
die mij heeft gemasseerd. Van haar moet ik allemaal oefeningen doen a.o overdreven woorden
uitspreken met mijn mond, is goed voor de spieren in mijn gezicht.
Zondag gaan we met zijn allen naar het dolfinarium. Een collega van mama heeft geprobeerd of het pas geboren dolfijntje Willo genoemd kon worden. Helaas geen Willo geworden maar nu mogen we wel een dagje naar de dolfijnen toe.  Thuis oefen ik ook nog woordjes en letters met Miranda en speel ik veel met Hanne, Anouk en de buurjongens. Al met al ben ik best wel druk.
Fijn weekend allemaal, Willo

3 opmerkingen:

  1. Beste Willo,

    Man, je agenda staat al weer boordevol. Heb je af en toe ook nog tijd om met papa en mama te spelen? Hopelijk is het fantastisch geweest in het Dolfinarium en hebben jullie het babydolfijntje gezien. Als ik ga zal ik 'm toch stiekum Willo noemen, kijken of 'ie luistert.
    Nu maar weer even uitrusten van het lezen van dit berichtje.
    Hou je taai en groetjes aan de rest,

    Frank Hoogendoorn.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi allemaal was het gezellig in het dolfinarium.
    Vast wel,want al heet het dolfijntje geen Willo om het te zien is altijd leuk.
    Gelukkig gaat het weer iets beter met je en dat is fijn om te lezen.
    Niet teveel gaan doen gewoon lekker rustig aan.
    Groetjes jeannette duiker

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Willo,

    Ik denk dat jij niet precies weet wie ik ben maar je papa en mama denk ik nog wel, ik ben wel een paar keer bij jullie thuis geweest toen ik nog verkering had met Hans (en die fiets weer met jouw vader).

    Vandaag was Wiesje bij ons op bezoek en vertelde mij over jouw ongeluk en dat je hard je best doet om te herstellen. Heb je blog gelezen en vind je echt een topper hoor!

    Ik wil jou en je ouders en zussen heel veel sterkte wensen met jouw herstel en zal zeker af toe deze site lezen om te kijken hoe het met je gaat. Zet m op jongen!

    Groetjes Mariska

    BeantwoordenVerwijderen