zaterdag 14 augustus 2010

Henk weerin Harderwijk.

Met een brok in mijn keel verliet ik vrijdag middag Clermont Ferrant
Ik had Hanne en Anouk beloofd het weekend thuis te komen en ze maandag naar school te brengen.
Het was moeilijk om Willo en Gerda te verlaten, maar ja, we hebben nog twee bloemen van kinderen die onze aandacht verdienen.
Het moge duidelijk zijn dat mijn hart weer opbloeide toen ik een sms-je van Gerda kreeg dat ze met Willo had gesproken en dat hij op haar vragen reageerde.
Ons ventje kruipt door het oog van de naald, maar het schijnt voor hem de normaalste zaak van de wereld te zijn, zich daar doorheen te knokken..
Rest mij nog te zeggen, dat ik een ongelooflijk diep respect heb voor de artsen en het verplegend personeel.
De tomeloze inzet, het geduld, de eindeloze liefde die zij voor Willo aan de dag leggen is hartverwarmend.

Bedankt voor alle steun en positieve energie die jullie allemaal aan ons geven.

4 opmerkingen:

  1. Henkapie, we zouden het leuk vinden om een kaartje naar Clermont Ferrant te sturen.

    Heb jij adresgegevens van Willo in het ziekenhuis?

    FGHI

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lieve Henk, Gerda, Hanne, Anouk en Willo.
    Sinds ik weet van het ongeluk, kan ik jullie niet meer uit mijn hoofd en hart krijgen. Het delete-knopje is verdwenen.
    Vorige week had ik het voorrecht om, even heel stil, naar Willo te mogen kijken. Tussen alle computerschermen, slangetjes en piepjes, lag Willo daar. Héél gaaf aan de buitenkant. Alleen een klein schrammetje, maar dat zal nu wel weer over zijn.
    Ik hoop en bidt dat Willo van binnen ook weer helemaal beter wordt. En dat we snel weer de vertrouwde Willo in ons midden hebben.
    Lieve schatten: veel sterkte allemaal.
    Marianne en Eddo.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het ziekenhuis met 3-toppers!!
    Klik maar op Marianne

    BeantwoordenVerwijderen