maandag 9 augustus 2010

Hoe gaat het met Willo 09-08-2010

Hoi Allemaal,

Vanaf vandaag zullen we deze site gebruiken om te schrijven hoe het met Willo gaat...!
We doen ons best om al het nieuws er zo snel mogelijk op te zetten!

Als eerste een korte uitleg wat er is gebeurt. Willo heeft een auto ongeluk gehad en is met een helikopter naar Clermont in Frankrijk gebracht. Hij heeft een schedelbasisfractuur en een hersentrauma hierdoor opgelopen.
Ze hebben hem 4 dagen kunstmatig in coma gehouden....

Laatste nieuws van vandaag:
Willo is nu buiten levensgevaar. Ze gaan vandaag een scan maken en als dat er goed uitziet gaat de drukmeter eruit en wordt hij langzaam wakker gemaakt vandaag of morgen.
Zijn druktmeter is eruit gehaald en hij is bezig om bij bewustzijn te komen. Het kan nog even duren voor hij is bijgekomen, één á twee dagen!


ons vechtertje

5 opmerkingen:

  1. Het is een echt doorzetter.
    Hoop en duim voor jullie dat alles weer snel goed gaat met willo.
    Heel veel sterkte

    Moeder van jose

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lieve Gerda en Henk en de rest van de familie,

    Wij wensen jullie heel veel sterkte in deze moeilijke tijd.
    Willo zal er vast keihard voor knokken om zo snel mogelijk weer de oude te zijn.
    Wij kunnen helaas alleen maar voor jullie allemaal duimen, en aan jullie denken.
    Dat doen we dan ook de hele tijd.
    Ook namens mijn ouders heel veel sterkte toegewenst! (die zijn nog niet zo van de computers, maar ik hou ze op de hoogte)

    Veel liefs,

    Jurri en Marjo en de kinderen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lieve familie (L)

    Heel erg veel sterkte, hij is echt heel sterk.
    Ik kijk elke dag op de site en zie dat het weer wat beter met hem gaat.
    Ik zal aan je denken kleine man!
    Hoop dat alles weer goed komt.

    Zusje van José.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het is allemaal wel wat zo tijdens een vakantie.
    Ik kan me voorstellen dat jullie je helemaal gek schrokken toen het gebeurde.
    Het lijkt er redelijk op dat het de goede kant opgaat.
    Voor jullie allemaal heel veel suc6 de komende tijd.

    Dennis Arendsen, vader van José en Sabine.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lieve Willo

    Van meester Reinder hoorde ik wat er gebeurd is, daar schrok ik van zeg!
    Ik ben blij dat ik op deze site even kan kijken hoe het met je gaat, gelukkig heb ik op Terschelling wel internet om even te lezen en kijken hier.Ik zal het elke dag in de gaten houden de komende tijd en de kinderen op school maandag ook deze site laten zien en ze vertellen wat er is gebeurd.
    Voor jou en en iedereen die aan jou denkt en bij je is heel veel sterkte,
    Hou vol kanjer!!!
    We denken aan je!

    Liefs juf Kim

    BeantwoordenVerwijderen