zaterdag 14 augustus 2010

14-08-2010 een nieuw bericht

Vandaag was ik weer even wakker. Mamma vroeg of ik nog ergens pijn heb en toen heb ik verteld dat ik last heb van mijn stuitje (doorligplek) en dat mijn piemeltje pijn doet. (zit een slangetje in)..
Ik ril ook een heel stuk minder en ben een stuk rustiger. Mamma vertelde dat dat komt omdat mijn hartslag veel lager is geworden. Hij is nu 80, terwijl hij een paar dagen geleden nog 180 was.

Verder heb ik nog het adres voor jullie van het ziekenhuis waar ik lig.
Centre Hospitalier Universitaire
58, Rue Montalembert
63003 Clermont-FD Cedex 1

4 opmerkingen:

  1. Hoi Gerda en Willo,

    We hebben gehoord van het ongeluk van Willo.
    We willen laten weten dat we met jullie meeleven.
    Hoe is het ongeluk gebeurd? Is Willo een weg overgestoken of zo?

    Willo, we vinden je zo'n lief jongetje met je blonde haartjes. We hopen dat je weer helemaal mag opknappen.

    Groetjes,
    Ellen, Esmée en Qin Lin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. he stoere willo!
    ik hoop dat je snel beter wordt
    (ik weet het zeker!)
    gelukkig gaat je hart niet meer zo snel.
    zijn de dokters lief voor jou?
    we missen jou wel hoor in harderwijk.

    dikke zoen Antal

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lieve Willo,

    Jee wat ben ik blij met dit bericht. Ik had het al van Henk aan de telefoon gehoord. Ook fijn Henk weer blij te horen.

    Aan het ziekenhuisadres te lezen komt ons kaartje heel ergens anders aan dan bedoeld. Ik zal er nog een naar Harderwijk sturen. Of nogmaals naar Frankrijk, alleen hoop ik dat dat niet nodig is. Nog even Willo, dan kan je weer zelf eten, drinken en plassen en dan hopelijk snel naar huis!!

    Tot die tijd lekker van mama genieten. Komt ten slotte niet vaak voor dat je haar zoveel tijd voor jou alleen hebt..., dus uitbuiten die situatie!

    Liefs,

    Marco

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Willo

    hoe gaat het nu met je? Ik hoop dat je snel weer beter wordt en gauw weer naar school komt.
    Veel liefs Wyona en familie

    BeantwoordenVerwijderen