dinsdag 17 augustus 2010

Met z'n drieen in Frankrijk

Pappa is goed aangekomen. Ik had een mooie tekening voor hem gemaakt.
We liggen nu lekker samen op bed...
Ik kan al veel dingen weer en er waren de laatste dagen veel positieve berichten.
Helaas heb ik nu wel een vervelend bericht en dat is dat de linkerkant van mijn gezichtje niet goed werk. Waarschijnlijk is er een zenuw beschadigd door de breuk.
Misschien gaan ze dat in Frankrijk nog onderzoeken, maar Pappa en Mamma zijn aan het kijken of dat ook in Nederland kan...
Mamma zegt wel dat ze mijn scheve glimlach heel charmant vindt:D

3 opmerkingen:

  1. Hoi hoi daar,
    Het was fijn om van papa in de klas te horen dat het steeds beter met je gaat! Vooral Bam, Rogier en Maarten wilden alles over je weten, natuurlijk. Ik hoorde net dat aapje al bij je is. Gelukkig! (Hij kon niet langer meer wachten.)
    Op donderdag gaan we liedjes met groep 3b voor je opnemen die we vorig jaar vaak in de klas zongen. Samen met Ben en Anke. Als je nog speciale liedjes wil horen, mag papa of mama dat wel aan mij door geven. Dan doen we die ook.
    Mannetje, wat fijn dat je binnenkort naar Nederland komt.
    Groetjes en een dikke kus van juf Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dag Willo,
    Afgelopen maandag heeft Anouk in de klas verteld dat je een ongeluk hebt gehad. Ik ben hier heel erg van geschrokken. Thuis heb ik het ook aan mijn vader, moeder en zus verteld, ook zei zijn erg geschrokken.
    Het is wel heel fijn dat je donderdag naar Nederland mag, dan ben je gelukkig weer heel dicht bij je familie en vrienden.
    Heel veel sterkte ook voor je mama en papa.

    Groetjes van Olav van Groeningen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen